Visita Alumni a Makespace Madrid

Dissabte 31 de Maig de 2014, 11.30 – Makespace Madrid (C/ Pedro Unanue, 16)

Visita a Makespace Madrid, centre de fabricació digital pioner a Madrid.

Makespace MadridMakespace Madrid és un espai creatiu de recent creació que facilita dur a terme projectes d’índole tecnològica. Dins de l’espai es poden trobar diverses eines de fabricació digital , com ara impressores 3D o màquines de control numèric , que permeten crear prototips de forma senzilla.

Makespace Madrid és possible gràcies a una comunitat d’usuaris amb perfils molt diversos, des de dissenyadors industrials, enginyers electrònics, artistes, programadors, etc. Aquesta barreja fa que es produeixin aprenentatges i trobades que serien molt difícils en altres entorns més compartimentalitzats.

César García Sáez, Alumni UOC i un dels fundadors d’aquest centre, ens ensenyarà l’espai i realitzarà una presentació sobre el projecte, així com, les diferents eines de fabricació digital. A més, es mostrarà com treballen les impressores 3D, generant peces i explicant els passos generals implicats en la creació de nous models.

Aquesta activitat és gratuïta però, per participar-hi, hauràs d’inscriure’t a través d’aquest breu formulari ja que les places són limitades.

A més, es pot participar i seguir aquesta sessió a Twitter amb el hashtag #UOCmakespace i des de @UOCmadrid.

Gràcies al suport de la Sece de Madrid.