Sessió Alumni “Presentació eficaç en auditori : com parlar en públic”

| 2 comentaris

Dijous 13 de novembre de 2014, de 18:30 ha 20:30 h - Seu de la UOC a Madrid , Plaça de les Corts 4

Aquesta tardor ve carregada d’esdeveniments per part del Grup Alumni Madrid, en aquesta ocasió us oferim un taller de dues hores relacionat amb una Comunicació eficaç. Disposeu de tots els detalls a continuació:

Una de les majors pors que tots tenim en comú és la por de parlar en públic.

La majoria dels homes i dones només de tant en tant s’enfronten, quan han de fer un discurs en un casament o una festa d’aniversari. Davant d’un grup de persones en un auditori o en una aula, o en qualsevol espai al món dels negocis o en la defensa de la llei o en la política, aquesta por és gairebé incompatible amb la naturalesa del treball diari.

ASSUMPTA Y SCOTT Ph-Luis Malibran_MG_3378

Objectius

✦ Donar un oportunitat als participants per aprendre les nocions bàsiques de les presentacions en públic, els discursos i l’escriptura del discursos.

✦ Aprendre tot el que els serà útil per a qualsevol dissertació sobre alguna cosa que estiguin estudiant o hagin de defensar.

✦ Estudiar la millor manera per comunicar allò que té interès per a ells, o el que volen ” vendre ” a l’espectador, o despertar interès sobre la seva empresa o de si mateix.

Metodologia

La raó per la qual tenim por és perquè hi ha alguna cosa que no sabem o que no entenem . Per sobrepassar aquesta por començarem amb el discurs més proper: nosaltres mateixos . Treballarem des de l’estructura bàsica dins de qualsevol missatge als gestos més complexos del llenguatge corporal i l’ús efectiu de la veu . Cobrirem l’ús de les eines en qualsevol presentació i la tècnica en explicar una història perquè els altres siguin capaços de retenir-la. Trobarem l’humor , analitzarem els PowerPoints , és a dir , el que funciona i el que no, dins del context dels nostres objectius . Al final , cada participant se sentirà estimulat a utilitzar noves eines , pròpies a la seva personalitat , en una presentació .

Sessió dirigida per Assumpta Serna i Scott Cleverdon , ambdós fundadors de first team , fundació formació cinematogràfica . Podeu trobar una molt breu descripció de la seva llarga trajectòria professional en la secció d’Equip first team dins la seva web . Aquesta activitat és gratuïta però , per participar-hi , hauràs d’inscriure’t omplint aquest breu formulari ja que les places són limitades . logo_FT_ESCUELA

2 Comentaris

1. Buenas tardes
    me gustaría asistir a la sesión.
    un saludo Pedro

2. Pingback: Materiales de la sesión Alumni “Presentación eficaz en auditorio: cómo hablar en público” | UOC Alumni | Madrid