Edició especial UOCmeet: Alfons Cornella 12-07-12

| 2 comentaris

UOCmeet, la trobada mensual que impulsa la comunitat de graduats de la Universitat Oberta de Catalunya, convoca per al proper 12 de juliol una edició especial Plug session amb Alfons Cornella, fundador d’Infonomia i un dels màxims exponents de la innovació a Espanya. En aquesta edició col·laborem amb la sèrie de xerrades, tallers i conferències que s’han organitzat des d’UOC&PLUGGED, el repte de transformació col·laborativa que impulsa la UOC.

La convocatòria està oberta a tothom, especialment a la comunitat de graduats i graduades de la UOC, i és necessari que us inscrigueu en el formulari d’aquest blog. Ens veiem el 12 de juliol a les 19:00 a la Fàbrica Moritz de Barcelona (Ronda Sant Antoni, 39).

UOC Meet és una trobada periòdica que impulsa la comunitat de graduats de la Universitat Oberta de Catalunya i que compta amb el suport de UOC Alumni. Aquestes trobades s’estructuren com una sèrie de sessions monogràfiques on es fomenta el debat i la participació dels assistents, en un entorn informal, amè, però, també, amb una voluntat de qualitat i rigor com a espai de networking.

Evento de networking – Organización de eventos y venta de entradas online con amiando

2 Comentaris