UOCmeet gaming: Carlos Blanco i Liam Patton

| 9 comentaris

El proper dijous 15 de novembre a les 19:00h tornem a convocar una nova trobada del UOCmeet per debatre sobre ‘Gaming’, un sector especialment jove, que als últims anys està prenent una gran importància a Catalunya.

Amb el desplegament de les xarxes socials i diverses plataformes com els dispositius mòbils i en línia, aquest mercat ha fet un salt pel que fa a la seva presència a la societat. Aquesta alta penetració i creixement fa que avui en dia considerem els videojocs com un sector emergent de la cultura i de la comunicació, que genera directament o indirecta una alta ocupació en diferents àmbits professionals.

Per fer un repàs a l’estat actual d’aquest mercat i saber com serà el futur de l’entreteniment, comptem amb la presència de:

Carlos Blanco,

Un dels empresaris pioners en el sector d’internet a Espanya i Amèrica Llatina. CEO y fundador del Grupo ITNet, grup d’empreses especialitzades en oci digital que compten amb més de 10 milions d’usuaris únics en els seus portals. Executive Chairman a Akamon Entertainment, empresa dedicada al desenvolupament d’online social games. Business Angel en més de 15 startups.

La intervenció serà en castellà.

Liam Patton,

Soci fundador de l’empresa Apps to Win, dedicada a la consultoría creativa i tecnològica per marques, on els videojocs tenen un rol principal. Anteriorment ha estat vicepresident de Digital Legends Entertainment i té una amplia experiència en diferents càrrecs a Nike i a Nokia.

La intervenció serà en català.

LLOC
Espai Fòrum del FAD
Plaça dels Àngels 5-6

Veure mapa més gran

Us hi esperem!

Evento de networking – Organización de eventos y venta de entradas online con amiando

9 Comentaris

1. Espero veure als meus alumnes!

Salutacions a tots!

Viki

2. Molt interessat en en Gaming, tan com a estudiant de marketing, com per ser aficionat.

3. Això dels 50€ per donar-se d´alta m´ha fet enrrera. :(

Soc graduat de la UOC. Hi ha cap manera d’ evitar aquest cost i poder asistir ?

Ja em direu. El tema m´agrada molt.

4. Pingback: Charla sobre Gaming en UOCmeet el 15 de Noviembre | Carlos Blanco

5. Juanjo, l’acte és sense cost per a tothom. T’hi esperem.
    Gràcies

6. Cal tenir alguna relació amb la UOC per assistir-hi o és d’accés obert a qualsevol persona interessada amb el tema?

7. Hola, para los que vivimos en otros países deberían de grabar los eventos para poder verlos y estar enterados de todos estos temas importantes para nuestra formación.