UOCmeet Reputació Online i Privacitat Corporativa

Atenció canvi de programació!

El proper 20 juny a les 19h a l’Auditori del Mobile World Centre — Espacio MoviStar (c/Fontanella 2, Plaça Catalunya cantonada Portal de l’Àngel) convoquem una nova trobada de UOCmeet per tractar sobre el temes Reputació Online i Privacitat Corportiva.

Les empreses tenen una exposició cada vegada més alta als entorns digitals. D’una banda, les xarxes socials afecten a les empreses en forma de reputació a partir del que els consumidors, clients, treballadors o l’entorn publiquen a la xarxa. D’altra banda, la privacitat (i, per tant, la seguretat) està en qüestió amb dinàmiques com el BYOD (Bring you Own Device).

Internet és avui una plataforma d’accés. Accedir és connectar amb informacions i persones d’una empresa. L’accés combina continguts personals i corporatius, moltes vegades sense filtres clars i en les mateixes plataformes i dispositius. Això influeix sobre la reputació i sobre la privacitat.

La reputació digital és allò que diuen de la nostre marca a la xarxa. Les opinions i valoracions d’usuaris poden tenir un grau d’influència molt alt sobre la imatge d’una empresa en potencials clients, especialment perquè la decisió de compra és racional i meditada i és on hi trobem una recerca d’informació a Internet més recurrent.

Per aquest motiu, és fonamental tenir un control sobre què es comenta a la xarxa, centrar esforços en construir una bona reputació online i definir una política que contempli l’ús i la privacitat de les comunicacions corporatives. Per parlar de com han de gestionar la reputació i privacitat online tant les empreses com els professionals comptarem amb la presència de:

Cristina Aced, autora del blog Blog-o-corp, consultora de comunicació independent i col·laboradora acadèmica de la UOC, de la Universitat Abat Oliba CEU i de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

cristina aced

Francesc Grau, autor del blog Comsultor i professor al programa Gestió d’empreses en un entorn digital de la UOC Business School i consultor en comunicació digital, amb mes de 10 anys treballant a internet liderant diferents projectes i iniciatives vinculades amb la construcció de la reputació online de persones, marques, empreses i organitzacions, públiques i privades.

FrancescGrau

Evento de networking – Organización de eventos y venta de entradas online con amiando