UOCmeet Ocupabilitat a la Societat de la Informació

El proper dimecres 18 de setembre a les 19h. convoquem a l’Auditori Mobile World Centre – Espacio Movistar (c/Fontanella 2, Plaça Catalunya cantonada Portal de l’Àngel) una nova edició de UOCmeet per a debatre sobre Ocupabilitat a la Societat de la Informació.

En aquesta edició parlarem de la situació de l’ocupabilitat i farem especial èmfasi en la sobre-formació de les persones respecte a la demanda de mà d’obra que tenen les empreses. Volem posar damunt la taula també el model formatiu i la preparació dels professionals aturats, tant des de la visió de les empreses privades intermediàries de col·locació, com des del propi sector públic.

Per fer-ho comptem amb:

Joan Torrent, Doctor en Societat de la Informació i el Coneixement, Internet Interdisciplinary Institute (IN3), Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials, i Màster en Economia Aplicada per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). La seva activitat docent en els Estudis d’Economia i Empresa està relacionada amb l’economia i la societat del coneixement (creixement econòmic, productivitat, competitivitat, comprat de treball i empresa xarxa). És el director del grup de recerca interdisciplinar sobre les TIC, i2TIC i també és el director de la nova Business School de la UOC.

Joan Torrent

Ainhoa Morán (@ainhoa), llicenciada en Comunicació Audiovisual i Màster en Comunicació Interactiva, Telecomunicacions i Multimèdia per la UAB i  Postgrau en Direcció i Gestió de Màrqueting per ESADE. Autora del llibre “De camino al empleo” (Amat, 2012), durant gairebé vuit anys ha sigut la responsable de definir diferents productes i serveis que s’ofereixen a InfoJobs i actualment és Consultora en Comunicació y Màrqueting Digital a Mostaza Comunicación.

Ainhoa Moran

La moderació de l’acte anirà a càrrec de Josefa Moron (@josefamoron), graduada, tutora i col·laboradora docent de la UOC, ha treballat sempre en el terreny de la formació i l’ocupabilitat.

Josefa Moron

La sessió serà retransmesa via Streaming.

conferencia – OrganizaciÛn de eventos y venta de entradas online con amiando