UOCmeet Moviments socials, política i participació ciutadana a la xarxa

El proper dijous 17 d’octubre a les 19h. tindrà lloc la propera edició de UOCmeet a l’Auditori Mobile World Centre – Espai Movistar (c/Fontanella 2, Plaça Catalunya cantonada Portal de l’Àngel). En aquesta ocasió debatrem al voltant del tema: Moviments socials, política i participació ciutadana a la xarxa.

L’objectiu és poder debatre sobre nous models socials i nous models de participació ciutadana. En aquesta sessió tractarem de respondre a algunes preguntes: Quins són els orígens d’aquests nous models? Com funcionen? Quin paper han tingut les TIC en la seva aparició? Quins reptes i tendències futures es preveuen?

Per això comptarem amb:

Ismael Peña (@ictlogist), professor dels Estudis de Dret i de Ciència Política de la Universitat Oberta de Catalunya, i investigador a l’Internet Interdisciplinary Institute i l’eLearn Center de la mateixa. És Doctor en Societat de la Informació i el Coneixement i treballa en el camp de les Polítiques Públiques per al Desenvolupament, amb especial focus en les TIC.

ismael_pena-lopez

Simona Levi, artista multidisciplinar i activista italiana. És activista destacada dels moviments socials europeus en el tema de la lliure circulació del coneixement i ha participat activament en els moviments per al dret a l’habitatge i l’ús de l’espai públic. És coautora del llibre Tecnopolítica, internet i r-evolucions – Sobre la centralitat de xarxes digitals en el #15M (Icària, 2012) i ha coordinat també Cultura lliure digital – Nocions bàsiques per defensar el que és de tots (Icària, 2012).

Simona-Levi

La sessió serà retransmesa via Streaming.

conferencia – OrganizaciÛn de eventos y venta de entradas online con amiando