UOCmeet: Gastronomia i xarxes socials

inscripcio_cat#UOCmeet #Gastronomia

Dijous 12 de desembre de 19 a 21 h
Seu central de la UOC (Av Tibidabo, 39-43 de Barcelona)

La gastronomia és segurament un dels terrenys on l’activisme de les xarxes socials s’expressa i es desenvolupa amb més generositat. Persones i activitat es mouen per la xarxa de manera prolífica, al mateix temps que amb una gran qualitat en els continguts i en les pròpies relacions.

Per això ens ha semblat necessari que UOCmeet pugui recollir i portar a debat, reflexió i trobada una realitat tant interessant i tant estimulant.

UOCmeet Gastronomia es planteja com una trobada oberta on compartirem en format de taula rodona i debat les nostres experiències, èxits, fracassos i peripècies. Connectarem, si podem, amb un taller de cuina, debatrem amb tot el públic i acabarem brindant com es mereix una trobada d’aquest tipus.

Per fer-ho comptarem amb:

Laura Solanilla
Laura Solanilla, professora dels Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC i blogaire de cuina amb Cuinejar.
És autora, junt amb F. Xavier Medina, de l’estudi La gastrosfera catalana, que ens presentarà a la benvinguda de la trobada.

logo_cuinetes1Sílvia Soto (@nuni_cuinetes), autora de Cuinetes i col·laboradora de la revista Sentits.

logo_decuinaÒscar Gómez (@decuina), autor de  Decuina.net
Col·labora amb Gastroblocaires, Gastronosfera i 365bcn.com

MeteocookMíriam Santamaria (@MiriamSBrichs), autora de Meteocook i col·laboradora de la revista Sentits.

Panes creativos

Daniel Jordà, forner a la Trinidad, Panes Creativos i impulsor del #Comandopanarra a Facebook.

La sessió serà retransmesa via Streaming: http://social.alumni.uoc.edu/uocmeet/streaming/

Realitza la teva inscripció.

Llista d’assistents.

Molt agraïts de comptar amb la col·laboració de:

Caves Júlia Bernet  Estrella Damm  Ca l'Ignasi  Panes Creativos AGEM Mercabarna