UOCmeet: Economia col·laborativa

inscripcio_catDimecres 29 de gener a les 19 h
Auditori Mobile World Centre – Espai Movistar (c/Fontanella 2, Plaça Catalunya cantonada Portal de l’Àngel).

L’economia col·laborativa ja és una realitat. Mentre tots ens esforcem a buscar noves fórmules, alguns troben línies de negoci a partir de recursos ja existents. Els ponents d’aquest #UOCmeet ens ajudaran a descobrir nous horitzons a partir de realitats conegudes. Com pensar o repensar el negoci a partir del que tenim més proper: compartir.

PROGRAMA

Ponència: Allò que creix #loquecrece. Descobrir nous models de negoci en l’era col·laborativa. A càrrec de:

Javier Creus
Javier Creus (@javicreus), fundador de Ideas for Change (@ideas_4_change), disenya estratègies de creixement accelerat per empreses. Coautor de “No Somos Hormigas”, conseller global de Ouishare i secretari de Okfn Spain.

Taula rodona amb:

Mar Alarcón
Mar Alarcón (@maralarco), fundadora de Socialcar.com (@socialcarcom). SOCIAL CAR és la primera empresa de lloguer de cotxes (Carsharing P2P) que opera a Espanya. La gent pot llogar els seus cotxes obtenint un ingrés a canvi: una nova solució de mobilitat sostenible.

Juanjo Rodríguez
Juanjo Rodríguez (@JuanjoJro), fundador de Knok (Knokstory). Més de quinze anys d’experiència en entorns de startups. Amb una àmplia experiència en serveis de màrqueting digital i gestió de projectes.

Gloria Molins
Gloria Molins (@molinsg), fundadora i CEO de trip4real.com . Emprenedora apassionada lidera trip4real.com, una nova manera de gaudir d’una ciutat que et permet viure i descobrir experiències úniques de la mà dels més experts a nivell local. A la vegada ajuda als propis ciutadans a convertir-se en microemprenedors, ja que poden guanyar diners fent el que els agrada, compartint la seva ciutat o gaudint de les seves passions.

Núria Mañé
Núria Mañé (@NurietEme), membre de Ouishare Barcelona  (@ouishare_es), la comunitat internacional sobre consum col.laboratiu, alumni UOC i consultora en comunicació social, s’encarregarà de la moderació de la taula.

La sessió serà retransmesa via Streaming: http://social.alumni.uoc.edu/uocmeet/streaming/

Realitza la teva inscripció.