Cinephone 2014

Especial UOCmeet: Cinephone maker

| 2 comentaris

inscripcio_catDivendres 18 i dissabte 19 de juliol
Auditori Mobile World Centre – Espai Movistar (c/Fontanella 2, Plaça Catalunya cantonada Portal de l’Àngel).

En col·laboració amb Movistar i Barcelona Mobile World Capital tenim el plaer de patrocinar la Jornada Cinephone Maker.

Et convidem a enregistrar cinema de la mà dels millors professionals del mon del cinema al mòbil.

Si ets aficionat al cine, a la fotografia o professional del mon audiovisual podràs gaudir dels workshops i masterclass que impartiran:

Javier Cabrera i Óscar Oncina (@YOSContenidos) – YOS Contenidos.
Conrad Mess (@MeSSFilmMakers)- M.e.S.S. FilmMakers.
Eugenia Gosálvez (@EugeniaGoslvez) i Violeta Casado (@VioletaCasamu)Xpressart.
David Cornadó (@davidcornado) – Cinephone.

Si tens entre 12 i 17 anys pots participar en el mini taller de creació de cine amb smartphones. Sortiràs amb el teu primer curt de cinema fet!
Vigila, que les places son poques i aviat s’esgotaran. Fes INSCRIPCIÓ específica pel taller.

El divendres 19 començarem a UOCMeet amb una taula rodona a on parlarem de tot el relacionat amb el mon del cine al mòbil: quins son els seus paranys, reptes i dificultats.

Cinephone Maker és el primer esdeveniment mundial orientat a la realització de vídeo amb dispositius mòbils que s’adreça a diferents tipus de sectors: els cineastes, els professionals i els més joves.

Hem reunit a Conrad Mess, l’iPhone Film Maker més reconegut mundialment amb més de 25 premis de festivals internacionals; YOS Contenidos, professionals de la realització de vídeo amb dispositius mòbils orientats a treure rendibilitat en els negocis; Xpressart, que ens mostraran com amb un smartphone i quatre nocions els més joves es poden convertir en autèntics cineastes i, Cinephone, el primer Festival Internacional de Curtmetratges amb Smartphone de Barcelona.

Consulta la BIO de tots els ponents

Vine i t’ensenyarem què pots arribar a fer amb el teu Smartphone.

DIVENDRES 18 DE JULIOL – SESSIÓ UOCMEET

19 h; Taula rodona – presentació de Cinephone Maker.

Javier Cabrera i Óscar Oncina (@YOSContenidos) – YOS Contenidos.
Conrad Mess (@MeSSFilmMakers)- M.e.S.S. FilmMakers.
Eugenia Gosálvez (@EugeniaGoslvez) i Violeta Casado (@VioletaCasamu)Xpressart.
David Cornadó (@davidcornado) – Cinephone.
Antoni Marín (@UOCeimt) – EIMT UOC.

YOS CONTENIDOS   Mess Film makers   Xpressart

CinephoneEIMT                                                                     Mosaic

DISSABTE 19 DE JULIOL – MATÍ

De 9 a 13 h; – Workshop Smartphone Filmmaking, adreçat al públic jove.  A càrrec de Xpressart (Eugenia Gosálvez i Violeta Casado). Capacitat del taller: 15 places per a nois i noies de 12 a 17 anys), amb INSCRIPCIÓ específica.

De 9.30 a 11.30; Seminari YOS Contenidos sobre APP’s en IOS i Android, dedicat a la realització de vídeo amb dispositius mòbils. Adreçat al sector professional i al public general. A càrrec de Javier Cabrera i Óscar Oncina (YOS Contenidos).

De 11.30 a 12.30; Presentació d’experiències de la UOC, S’hi presentaran els programes de recerca, de docència i una mostra de treballs finals i experiències en el terreny de la aplicacions multimèdia. Adreçat al sector professional i al public general. A càrrec de Josep Prieto, Javier Melenchón i Antoni Marín (Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació).

De 12.30 a 13.30; Presentació de Cinephone i relació d’altres festivals de Smartphone arreu del món. A càrrec de David Cornadó (direcció del Cinephone).

DESCANS PER DINAR

DISSABTE 19 DE JULIOL – TARDA

De 15 a 16.30; Presentació de Xpressart, a càrrec de Eugenia Gosálvez i Violeta Casado (Xpressart).

De 16.30 a 18.30; Masterclass Conrad Mess sobre Smartphone Filmmaking orientada al cinema.

BIO dels ponents.

Realitza la teva inscripció.

En col·laboració amb:

Mobile World Centre

Mobile World Centre es una iniciativa público-privada creada por Mobile World Capital Barcelona (MWCB) y Telefónica con el objetivo de acercar a la ciudadanía el mundo de la telefonía móvil y de Internet. Es un espacio para descubrir cómo la transformación mobile está revolucionando las vías de comunicación, nuestro día a día o el entorno social y empresarial. El Centre es un espacio abierto a los ciudadanos que acoge una exposición permanente y ofrece una agenda de actividades vinculadas a la actualidad y a proyectos centrados en la transformación social, cultural, tecnológica y económica de la movilidad. Mobile World Centre es también un punto de información y difusión del resto de iniciativas de MWCB.

2 Comentaris

1. Benvolguts, voldria assistir amb un company a les sessions d’aquesta Jornada Cinephone maker UOC del 18 i 19 de juliol. Un de nosaltres està estudiant cinema a una escola de Barcelona, l’altre no estudia actualment. Tenim 32 i 29 anys. Cap de nosaltres no ha estudiat a la UOC. Hi ha alguna possibilitat d’assistència? Moltes gràcies.