Fulletó

UOCmeet: TurismeXX1è: renovar-se o morir

inscripcio_cat
Dijous 11 de desembre a les 19 h
Mobile World Centre (c/ Fontanella, 2 – Barcelona)

Amb ACECCAT (Cloud Computing Business Association of Catalonia), ens aproparem al significat del nou model de SMART TOURISM, i a la seva aplicació a destinacions i empreses turístiques. Analitzarem les solucions tecnològiques al núvol que poden incorporar-se a diferents àrees de la cadena de valor d’empreses i destinacions turístiques, amb la finalitat de generar experiències d’alt valor. Participeu-hi a Twitter amb les etiquetes #UOCmeet i #TurismoXX1e.

El nou model de desenvolupament turístic XX1è per empreses i destinacions:
- Què és Turisme XX1è?
- Quins beneficis aporta a la destinació o empresa?
- Com s’implementa?

Casos pràctics:
- Com podem aconseguir que la nostra destinació o empresa sigui la preferida pel turista?
- Com podem augmentar el gaudi del turista en la destinació?
- Com podem millorar el record de l’experiència del turista?

Ponents:

Joan Miquel Gomis (@jmgomisl)
Director del Grau de Turisme de la Universitat Oberta de Catalunya.

Daniel García Peris (@dgperis)
Equip redactor Pla de Dinamització Turística del Garraf, autor del blog Daniel García Peris i alumni de la UOC.

Lluís Codó (@LluisCodo)Partner and Managing Director HORECA SOLUTIONS ESPAÑA, consultor del Grau de Turisme de la UOC.

Carlos Cosials (@cosials)
Co-founder, CEO & “Ambassador” at Fantastiq Transmedia Solutions.

Javier Córdoba (@JavCorSol)
CEO i cofundador de 4d-life.

Richard Hebert (@richardhebert)
CEO a Bloom – Centre 3D i Tecnologies Emergents.

Ferran Doñate
President ACECCAT - Catalonia Cloud Computing Companies Association i CEO “F&Mgroup”

Ferran Viscasillas
Caves Gramona.

Conduirà l’acte la periodista Mari Pau Huguet.

En col·laboració amb:
Mobile World Centre

Mobile World Centre es una iniciativa público-privada creada por Mobile World Capital Barcelona (MWCB) y Telefónica con el objetivo de acercar a la ciudadanía el mundo de la telefonía móvil y de Internet. Es un espacio para descubrir cómo la transformación mobile está revolucionando las vías de comunicación, nuestro día a día o el entorno social y empresarial. El Centre es un espacio abierto a los ciudadanos que acoge una exposición permanente y ofrece una agenda de actividades vinculadas a la actualidad y a proyectos centrados en la transformación social, cultural, tecnológica y económica de la movilidad. Mobile World Centre es también un punto de información y difusión del resto de iniciativas de MWCB.