Captura de pantalla 2014-11-05 a les 13.54.23

UOCmeet: On ens porta la impressió 3D?

| 3 comentaris

inscripcio_cat
Dimecres 28 de gener a les 19 h
Mobile World Centre (c/ Fontanella, 2 – Barcelona)

Us proposem una immersió al món de la Impressió 3D des de tres punts de vista diferents:

Magí GalindoMagí Galindo

És Enginyer Tècnic Industrial en Electrònica, per la Universitat Politècnica de Catalunya i reconegut amb el Màster level certificate en Rapid Prototyping & Manufacturing (SME , Society of Manufacturing Engineers & UofL , University of Louisville ) USA . Actualment desenvolupa la seva activitat professional com a Investigador Principal de la Divisió de Disseny i Desenvolupament Industrial a Leitat, centre tecnològic . És coordinador de projectes de recerca i desenvolupament en l’àrea de Dispositius, Disseny i Enginyeria d’aquest centre d’investigació.
Considerat expert internacional en el camp de la fabricació additiva i 3D Printing , el 2012 ha format part de l’equip d’elaboració i redacció de l’European Strategic Research Agenda of Additive Manufacturing , per assistir a la Comissió Europea en l’establiment dels Work Program del Horizon 2020 en aquest àmbit tecnològic .
A més de les seves funcions com a investigador , actua com a consultor empresarial per a la transferència de tecnologia en temes de fabricació additiva i 3D printing.

Jesús LópezJesús López

Cap de projecte a Hewlett Packard, amb més de 20 anys d’experiència en processos de desenvolupament de nous productes dins la divisió d’Impressió de Gran Format amb seu a Sant Cugat. En la seva responsabilitat combina el desenvolupament de noves tecnologies en coherència amb les necessitats del mercat i els clientes per crear un portafoli de productes líder en el mercat mundial.
Des de 2013 afronta un nou repte professional al capdavant de l’equip que va inventar la nova tecnologia d’Impressió 3D, HP Multi Jet Fusion Technology, per desenvolupar i introduir al mercat la primera impressora 3D utilitzant aquesta tecnologia.
Jesús López és Enginyer Industrial per la Universidad de Zaragoza i PDD del IESE.

César GarcíaCésar García (@elsatch)

Enginyer Tècnic de Sistemes i llicenciat en Estudis de l’Àsia Oriental per la Universidad Oberta de Cataluña. És co-fundador de Makespace Madrid, un espai dedicat a la fabricació digital al centre de Madrid. Graduat el 2013 en el programa de fabricació digital del MIT, FabAcademy. Organitza des de 2011 el grup de Madrid de Internet of Things que reuneix a més de 800 persones, havent ofert nombroses presentacions  conferències nacionales i internacionals.

La sessió serà retransmesa via Streaming: http://social.alumni.uoc.edu/uocmeet/streaming/

En col·laboració amb:
Mobile World Centre

Mobile World Centre es una iniciativa público-privada creada por Mobile World Capital Barcelona (MWCB) y Telefónica con el objetivo de acercar a la ciudadanía el mundo de la telefonía móvil y de Internet. Es un espacio para descubrir cómo la transformación mobile está revolucionando las vías de comunicación, nuestro día a día o el entorno social y empresarial. El Centre es un espacio abierto a los ciudadanos que acoge una exposición permanente y ofrece una agenda de actividades vinculadas a la actualidad y a proyectos centrados en la transformación social, cultural, tecnológica y económica de la movilidad. Mobile World Centre es también un punto de información y difusión del resto de iniciativas de MWCB.

3 Comentaris

1. Teniu pensat penjar el vídeo d’aquesta jornada al YOUTUBE? Gràcies!