Talent 3.0 – Nous paradigmes

| 2 comentaris

inscripcio_catDilluns 8 de juny a les 19 h
Nova ubicació: Sala d’Actes del Col·legi de Periodistes (Rambla de Catalunya 10 – Barcelona)

En els últims 10 anys ha canviat completament el paradigma de la recerca de feina i de la carrera professional. Buscar feina o trobar el millor candidat es defineixen ara per paràmetres completament nous, gràcies a la tecnologia, la globalitat i la societat connectada en xarxa en la qual vivim.

Aquesta evolució pot generar dubtes en aquelles persones que estiguin en recerca d’ocupació o en un procés de millora en la seva carrera professional. Preguntes com: És més important com editaràs el teu currículum i com vas a moure que el seu contingut? Dins el currículum tenen més pes les habilitats que els coneixements? En les entrevistes es valoren més les actituds que les aptituds? sovint assalten les nostres ments i ens fan dubtar de com hem de fer servir les eines disponibles.

Amb Rosaura Alastruey i Oscar Moreno confrontarem la visió del que busca feina amb la visió del que busca talent, en diferents situacions, per tenir una visió àmplia dels grans canvis que estem observant.

La sessió s’estructurarà en un debat continu entre els dos ponents i els assistents a l’esdeveniment. Tots dos recorreran el procés de recerca o millora d’ocupació i ens oferiran el seu punt de vista sobre què hem de fer abans d’iniciar la recerca d’ocupació, quins aspectes tecnològics i no tecnològics hem de tenir en compte, com és la millor estratègia i les millors eines i quines són les tendències en aquests moments.

Una sessió absolutament recomanable per a les persones que pensen en la seva carrera professional (per trobar feina o per millorar el que ja tenen) i per a tots els professionals de les àrees de recerca i gestió del talent de les empreses, que s’enfronten diàriament amb la dificultat de trobar bons candidats.

Rosaura Alastruey Rosaura Alastruey (@rosauralastruey)

Llicenciada en Publicitat i RRPP amb un programa d’Habilitats Directives per l’escola de negocis ESADE i un altre d’especialització empresarial per IESE.

L’any 2004 realitza un inspirador viatge a Silicon Valley que li permet conèixer de manera pionera el networking i les noves eines de la Web 2.0. A partir d’aquí crea ProyectosTIC, iniciativa empresarial que es dedica des de fa més de 10 anys a difondre la utilitat del networking professional (BEN FET) en tot tipus d´entorns inimaginables com un AVIÓ EN MARXA i les (noves) eines digitals aplicades sobretot al món del negoci i la recerca de feina. Reconeguda investigadora, professora universitària i autora de llibres, articles i estudis relacionats de mentalitat innovadora.

Oscar Moreno Oscar Moreno (@morenooscar222)

Llicenciat en Psicologia (UAB) i Administració i Direcció d’Empreses (UOC). Màster en Direcció de Recursos Humans (IDEC-Universitat Pompeu Fabra). Programa de Desenvolupament Directiu (IESE). Coach Certificat (Federació Internacional de Coaches, ICF).

Des de 1998 buscant, seleccionant i desenvolupant talent en les multinacionals per a les quals ha dirigit els seus departaments de RRHH. Compartirà amb nosaltres la seva experiència com a reclutador i ens oferirà la seva perspectiva de com buscar feina en un món cada vegada més global i connectat en xarxa.

La sessió es retransmet via “streaming“: http://social.alumni.uoc.edu/uocmeet/streaming/

En col·laboració amb:
Mobile World Centre

Mobile World Centre es una iniciativa público-privada creada por Mobile World Capital Barcelona (MWCB) y Telefónica con el objetivo de acercar a la ciudadanía el mundo de la telefonía móvil y de Internet. Es un espacio para descubrir cómo la transformación mobile está revolucionando las vías de comunicación, nuestro día a día o el entorno social y empresarial. El Centre es un espacio abierto a los ciudadanos que acoge una exposición permanente y ofrece una agenda de actividades vinculadas a la actualidad y a proyectos centrados en la transformación social, cultural, tecnológica y económica de la movilidad. Mobile World Centre es también un punto de información y difusión del resto de iniciativas de MWCB.

2 Comentaris

1. Trobo interessant la UOC MEET del 08 de juny però al no ser de Barcelona i a l’hora que és fa no em va bé assistir-hi pressencialment. Com es pot veure la conferència desde casa? Veig que la es transmitirà via “streaming“. S’ha de fer alguna cosa per veure-la d’aquesta manera al moment en que es realitza? gràcies anticipadament.

Pili Masdeu

• Hola Pili! Lamentem comunicar-te que aquest #UOCmeet es va retransmetre en directe via streaming però no va enregistrar-se per a fer-ne una difusió posterior, ja que es tractava d’una xerrada-taller. Gràcies per l’interès. Informarem de propers #UOCmeet via Facebook i Twitter (@UOCalumni #UOCmeet). Salutacions!