UOCmeet Innovació i Periodisme

boto_inscripcio_cat Inscripció streaming
Dimecres 20 de gener a les 19h
Mobile World Centre (c/ Fontanella, 2 – Barcelona)

#UOCmeet
Facebook UOC Alumni
Formació UOC: Grau de Comunicació

Dediquem el primer #UOCmeet de 2016 a la Innovació i el Periodisme.

Experimentem la revolució que ha suposat la tecnologia a les nostres vides i comprovem com la innovació ha transformat el periodisme. En un moment en què tot canvia ràpid amb nous suports, canals de comunicació, models de negoci, formats, perfils professionals i noves formes de consum, ens plantegem cap a on va el periodisme. Sabrem si la immediatesa i el rigor són compatibles o si l’allau d’informació ens permet estar ben informats.

Descobrim com el periodisme aprofita les innovacions tecnològiques, amb Ana-Isabel Bernal (@anaisbernal) i Jordi Colom, arran de la iniciativa pionera de BTV, realitzant els informatius amb telèfons mòbils  durant  la  setmana  del  Mobile  World  Congress  de  2015.

jordicolom

JORDI COLOM, Director Tècnic de BTV.

Anabel-Bernal-Trivino-730x563

ANA-ISABEL BERNAL (@anaisbernal), periodista, consultora ECIC de la UOC, investigadora i autora de diversos artícles científics sobre comunicació i xarxes.

El periodisme digital ha d’informar però alhora, ser creatiu, directe i entretingut. És una disciplina que requereix una constant actualització d’eines per millorar l’edició i difusió de la informació.

També coneixem nous escenaris per al periodisme amb el convidats a la fila zero, Karma Peiró (@kpeiro), directora de NacióDigital.catIvan Rosquellas (@rosquellas), periodista i filòleg, guionista, fundador de Factor.TV, director de Tot Art i subdirector d’Àrtic a BTV; Carles Lamelo (@CarlesLamelo), periodista, director i presentador de ‘Noches de radio’ a Onda Cero, professor universitari del Màster de Psicocreativitat a la UAB, i expert en màrqueting digital, i Patrick Urbano (@PatrickurbanoR) periodista digital al programa ‘8 al dia’ de 8TV i ajudant de producció a @VengaMonjas.

L’aforament és limitat, i cal inscriure­’s prèviament.

______________________________________

Et convidem a conèixer la proposta de formació de la UOC sobre aquest tema:
Grau de Comunicació

Aquest acte es realitza amb la col·laboració de:

Mobile World Centre

Mobile World Centre es una iniciativa público-privada creada por Mobile World Capital Barcelona (MWCB) y Telefónica con el objetivo de acercar a la ciudadanía el mundo de la telefonía móvil y de Internet. Es un espacio para descubrir cómo la transformación mobile está revolucionando las vías de comunicación, nuestro día a día o el entorno social y empresarial. El Centre es un espacio abierto a los ciudadanos que acoge una exposición permanente y ofrece una agenda de actividades vinculadas a la actualidad y a proyectos centrados en la transformación social, cultural, tecnológica y económica de la movilidad. Mobile World Centre es también un punto de información y difusión del resto de iniciativas de MWCB.