Turisme i xarxes socials

xarxes i vacancesPreparem de manera diferent les nostres vacances amb les xarxes socials? L’experiència de viatjar s’enriqueix amb les xarxes socials? Què ens aporten les xarxes socials a l’hora de preparar un viatge? I mentre el duem a terme?

Amb Oriol Miralbell i Lídia Corredera vam reflexionar sobre l’impacte de les xarxes socials en el turisme i vam conèixer fins a quin punt pot canviar l’experiència de viatjar amb les xarxes socials. Les xarxes socials han canviat la manera de preparar els nostres viatges, però també l’experiència mateixa del viatge pot ser gaudida i compartida de formes molt diverses a través d’aquestes.

Vam conèixer Catalunya Experience, un punt de trobada entre els catalans i els visitants de Catalunya on compartir coneixements i experiències i esdevenir prescriptors de la destinació.

Vam comptar amb Oriol Miralbell i Lídia Corredera.

Oriol Miralbell és Doctor en Societat de la Informació i del Coneixement per la Universitat Oberta de Catalunya, professor dels Estudis d’Economia i Empresa de la UOC en l’àmbit del Turisme i compta amb una àmplia experiència en el sector del turisme.

Lídia Corredera és responsable de Comunicació Online B2C de l’Agència Catalana de Turisme i consultora de la Universitat Oberta de Catalunya.