Turisme i TIC: noves formes de fer turisme

turisme i TICHan canviat les TIC la manera de fer turisme? Com busquem i trobem les nostres destiancions de vacances? Afavoreix el 2.0 la qualitat del nostre lleure?

Aquestes i d’altres qüestions seran les que posarem sobre la taula el proper UOCTalk Terrassa que se celebrarà el 7 d’octubre a les 19h i en el qual tractarem del turisme en relació amb les TIC. Intentarem esbrinar si aquestes han afectat o no la nostra manera de fer vacances i escoltarem de la veu d’experts en la matèria quin és el panorama actual.

Ponents:

Sr. Oriol Miralbell, Doctor en Societat de la Informació i del Coneixement per la Universitat Oberta de Catalunya, IN3. Professor responsable de diverses assignatures a la UOC en les àrees de Turisme, ADE, Ciències del treball i del Màster Universitàri en Direcció de les organitzacions en l’economia del coneixement.

Sr. Jordi Garreta i Clusella, cap del Servei de Turisme i Promoció Exterior, Àrea de Promoció Econòmica i Innovació de l’Ajuntament de Terrassa.

Sr. Nil Camprubí, cofundador de Fent País, una cooperativa d’oci i turisme responsable i de proximitat.

Tècnic superior en regulació i control automàtics (IES Lacetània). Tècnic professional en energia solar tèrmica i fotovoltaica (Escola agrària de Manresa). Cursat el 1r i 2n curs del grau en Sistemes TIC (UPC Manresa). Actualment cursant un màster MBA (UOC).

-Biografia professional

TECNICAL, Centre Tecnològic del Bages – del 2006 al 2010. FENT PAÍS SCCL – des del 2012 fins a l’actualitat

La nostra intervenció constarà d’una breu presentació del projecte Fent País per acabar transmetent la idea de que no sempre innovar vol dir crear un producte o servei nou sinó que a vegades, només fa falta donar-li la volta amb quelcom existent per tenir una bona proposta de valor. Per altra banda, també valorarem la situació actual del moviment cooperatiu del país i de la necessitat d’incentivar aquesta forma empresarial entre emprenedors.

Com és habitual, la sessió serà en format de taula rodona amb una xerrada d’uns 20 minuts per cada ponent, i al final torn de preguntes i debat obert amb el públic.

Lloc: Seu de la UOC de Terrassa. Vapor Universitari de Terrassa, carrer Colom, 114

Apunta-t’hi i fes-ho córrer!