Del consum tradicional a les noves formes de consum

El Nadal és a tocar, així que aquests pròxims mesos les despeses a la llar s’incrementaran considerablement. Per això des de UOCtalk Terrassa hem cregut oportú dedicar una sessió als nous hàbits de consum i al comerç.

Foto-Portada-Post-Consumo-colaborativo1-640x337Per tractar el tema hem convidat quatre ponents que ens explicaran des de la seva experiència com són els nous hàbits dels consumidors i com aquests afecten el comerç, sobretot el comerç local. Es posaran sobre la taula qüestions com les monedes socials, les aplicacions (Uber…), les comunitats en xarxa, així com el marc legal de les noves casuístiques en l’àmbit del consum.

Ponents:

Francesc Xavier Sanchez Moragas, Llicenciat en Dret i tècnic de consum. Autor del blog Les empreses i el dret del consum.

Eduard Folch, fundador de l’Eco Alt Congost, col·laborador de l’Institut de Moneda Social i del projecte Eurocat. Sóc llicenciat en comunicació audiovisual. Actualment treballant en desenvolupament web.

Marc Roca Verdaguer, Llicenciat en dret, ha exercit a Garrigues & Andersen i en diversos departaments de la Generalitat de Catalunya. Format en Periodisme Digital (UOC), els darrers quatre anys ha estat director de continguts web de la Fundació Espai Català de Cultura i Comunicació (Escacc). Actualment, dedicat de ple al llançament del projecte de dinamització del comerç local www.connecTerrassa.cat.

Xavier Escolano, fotògraf publicitari i editorial. Responsable de Punctumstudio.com.

Després de l’exposició dels ponents, hi haurà torn de preguntes i debat obert amb el públic.

Quan?

2 de desembre de 2014 a les 19h